quarta-feira, 18 de março de 2015

Funky French with Flor de Coral by Blant

Bom dia amores!
Good morning loves!

Estou morta com farofa hoje! Não falei pra vocês, mas me lancei um novo desafio... Estou me preparando para correr os 20km de Bruxelas! \o/
Segunda corri 8,34km em 48 minutos e hoje vou correr de novo! :-D
I'm half dead today! I didn't tell you but I got myself another challenge... I'm preparing to run the 20km of Brussels! \o/
On Monday I ran 8,34km (5,18 miles) in 48 minutes and today I run again! :-D

Base Nail Envy - OPI
Flor de Coral - Blant
Studs by Born Pretty











Amei demais essa mani. Ficou simples e delicada e ainda assim com uma cor viva do jeito que eu gosto!
I love this mani. It's simple and delicate and with a bright color the way I like!

Beijoooooooooooo!
Kissssssssssssssss!